Počet záznamov: 1  

Crisis marketing

  1. Názov Crisis marketing : when bad things happen to good companies
    Autorské údajeJoe Marconi
    Autor Marconi Joe
    Vydavateľské údajeLincolnwood : NTC Business Books , 1997. - 246 s.
    Vydanie2. ed.
    ISBN0-8442-3237-8
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * kríza * stratégia marketingová * plánovanie * štúdie prípadové * manažment krízový * podnikanie * obchod * výskum trhu * Amerika
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra763407

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    763407SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.