Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia firmy holdingového typu
Názov Marketingová stratégia firmy holdingového typu : manažment strategického marketingu. 3. časť Autorské údaje Štefan Kassay Autor Kassay Štefan Vydavateľské údaje Nové Zámky : STRATEG , 1999. - 310 s. ISBN 80-88988-00-4 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia marketingová * firmy * holding * manažment * marketing mix * nástroje marketingové * výrobky * sortiment výroby * náklady * produkty * plánovanie * stratégia podniková * výrobky nové * testovanie výrobkov * ceny * vývoj cenový * distribúcia * komunikácia marketingová * korporácie * systémy informačné * výskum trhu * plán marketingový * rozpočty * kontroling * účtovníctvo * štruktúra organizačná * organizácia podniku Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 2, prezenčne 1 Signatúra 763559-763561
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 763559 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 763560 SEK Sklad knižničného fondu voľný 763561 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1