Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia firmy holdingového typu

  1. Názov Marketingová stratégia firmy holdingového typu : manažment strategického marketingu. 3. časť
    Autorské údajeŠtefan Kassay
    Autor Kassay Štefan
    Vydavateľské údajeNové Zámky : STRATEG , 1999. - 310 s.
    ISBN80-88988-00-4
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * firmy * holding * manažment * marketing mix * nástroje marketingové * výrobky * sortiment výroby * náklady * produkty * plánovanie * stratégia podniková * výrobky nové * testovanie výrobkov * ceny * vývoj cenový * distribúcia * komunikácia marketingová * korporácie * systémy informačné * výskum trhu * plán marketingový * rozpočty * kontroling * účtovníctvo * štruktúra organizačná * organizácia podniku
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 2, prezenčne 1
    Signatúra763559-763561

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    763559SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    763560SEKSklad knižničného fonduvoľný
    763561SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.