Počet záznamov: 1  

22 niezmienne prawa marketingu

  1. Názov 22 niezmienne prawa marketingu : naruszasz je na wlasne ryzyko!
    Autorské údajeAl Ries, Jack Trout, [preklad: Andrzej Ehrlich]
    Autor Ries Al
    Spoluautori Trout Jack
    Ďalší autori Ehrlich Andrzej (Prekladateľ)
    Vydavateľské údajeWarszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne , 1999. - 172 s.
    Edícia marketing bez tajemnic
    ISBN83-208-1204-6
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentupoľština
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * technika obchodná * trh * konkurencia * poradenstvo
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra763728

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    763728SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.