Počet záznamov: 1
22 niezmienne prawa marketingu
Názov 22 niezmienne prawa marketingu : naruszasz je na wlasne ryzyko! Autorské údaje Al Ries, Jack Trout, [preklad: Andrzej Ehrlich] Autor Ries Al Spoluautori Trout Jack Ďalší autori Ehrlich Andrzej (Prekladateľ) Vydavateľské údaje Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne , 1999. - 172 s. Edícia marketing bez tajemnic ISBN 83-208-1204-6 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu poľština Krajina vydania Poľsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * technika obchodná * trh * konkurencia * poradenstvo Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 763728
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 763728 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1