Počet záznamov: 1  

Imidž maloobchodnej jednotky

  1. Názov Imidž maloobchodnej jednotky : autoreferát dizertačnej práce na získanie vedecko-akademickej hodnosti Ph.D. v odbore dokt. štúdia 62-03-9 Odvetvové a prierezové ekonomiky v špecializácii: Ekonomika obchodu a priemyslu
    Autorské údajeVanda Lieskovská
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava, 1998. - 19 s.
    Druh dokumentuautoreferát, práce dizertačné kandidátske (CsC.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá imidž * maloobchod * jednotka podnikateľská * ciele podnikové * výskum dopytu * analýzy * predaj * sortiment tovaru * nákup * služby obchodné * podnikanie malé * podnikanie obchodné * podnikatelia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra764458

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    764458SEKSklad knižničného fondulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.