Počet záznamov: 1  

Determinanty strategii nowego produktu polskich przedsiebiorstw przemyslowych

  1. Názov Determinanty strategii nowego produktu polskich przedsiebiorstw przemyslowych
    Autorské údajeMiroslaw Haffer
    Autor Haffer Miroslaw
    Vydavateľské údajeTorun : Uniwersytet Mikolaja Kopernika , 1998. - 266 s.
    ISBN83-231-0913-3
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentupoľština,
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá produkty * podnik priemyselný * stratégia marketingová * inovácia * konkurencia * modely * teória firmy * hospodárstvo trhové * výskum * politika hospodárska * Poľsko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra764485

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    764485SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.