Počet záznamov: 1  

Spokojnosť zákazníka a metódy jej hodnotenia

  1. Názov Spokojnosť zákazníka a metódy jej hodnotenia : koncepty a skúsenosti. 1. diel
    Autorské údajeAlexander Mateides
    Autor Mateides Alexander
    Vydavateľské údajeBratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS , 1999. - 270 s.
    ISBN80-8057-113-9
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá správanie spotrebiteľa * zákazníci * služby * kvalita * firmy * komunikácia * sťažnosti * benchmarking * štúdie prípadové * hotely * koncepcie * ponuka
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra764529

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    764529SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.