Počet záznamov: 1
Marketing podle Kotlera
Názov Marketing podle Kotlera : jak vytvářet a ovládnout nové trhy Autorské údaje Philip Kotler, [preklad: Pavel Medek] Autor Kotler Philip Ďalší autori Medek Pavel (Prekladateľ) Vydavateľské údaje Praha : Management Press , 2000. - 258 s. ISBN 80-7261-010-4 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing strategický * zisk * ponuka * značky výrobné * trh * marketing mix * zákazníci * administratíva * plánovanie * výkonnosť * transformácia podniku * podnik priemyselný * úspech pracovný * elektronika Báza dát KNIHY Počet ex. 25, z toho voľných 24, prezenčne 1 Signatúra 764553, 764554, 773892, 779268, 813697-813716, 820508
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 764553 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 764554 SEK Sklad knižničného fondu voľný 773892 SEK Sklad knižničného fondu voľný 779268 SEK Sklad knižničného fondu voľný 813697 SEK Pobočka SEK Košice voľný 813698 SEK Pobočka SEK Košice voľný 813699 SEK Pobočka SEK Košice voľný 813700 SEK Pobočka SEK Košice voľný 813701 SEK Pobočka SEK Košice voľný 813702 SEK Pobočka SEK Košice voľný 813703 SEK Pobočka SEK Košice voľný 813704 SEK Pobočka SEK Košice voľný 813705 SEK Pobočka SEK Košice voľný 813706 SEK Pobočka SEK Košice voľný 813707 SEK Pobočka SEK Košice voľný 813708 SEK Pobočka SEK Košice voľný 813709 SEK Pobočka SEK Košice voľný 813710 SEK Pobočka SEK Košice voľný 813711 SEK Pobočka SEK Košice voľný 813712 SEK Pobočka SEK Košice voľný 813713 SEK Pobočka SEK Košice voľný 813714 SEK Pobočka SEK Košice voľný 813715 SEK Pobočka SEK Košice voľný 813716 SEK Pobočka SEK Košice voľný 820508 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1