Počet záznamov: 1
Základy marketingu
Názov Základy marketingu Autorské údaje Elvíra Dudinská a kolektív Autor Dudinská Elvíra Spoluautori Foret Miroslav Šimegh Peter Štefko Róbert Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2000. - 199 s. ISBN 80-225-1222-2 Druh dokumentu skriptá Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * nástroje marketingové * systémy informačné manažérske * produkty * distribúcia * stratégia marketingová * kanály distribučné * kanály odbytové * marketing mix * ceny * politika cenová * komunikácia marketingová * propagácia * reklama * podpora predaja * práca s verejnosťou * služby * plán marketingový * etika podnikateľská * kódexy etické * kultúra podniková Báza dát KNIHY Počet ex. 11, z toho voľných 8, prezenčne 2 Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Signatúra 764823-764831, 840865, 840866
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 764823 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne 764824 SEK Sklad knižničného fondu voľný 764825 SEK Sklad knižničného fondu voľný 764826 SEK Sklad knižničného fondu voľný 764827 SEK Sklad knižničného fondu voľný 764828 SEK Sklad knižničného fondu voľný 764829 SEK Pobočka SEK Košice voľný 764830 SEK Pobočka SEK Košice voľný 764831 SEK Pobočka SEK Košice voľný 840865 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne 840866 SEK Pobočka SEK Košice vypožičaný
Počet záznamov: 1