Počet záznamov: 1  

Plan marketingowy

  1. Názov Plan marketingowy : przewodnik dla malej i sredniej firmy
    Autorské údajeDavid H. Bangs, Jr., Tlumaczenie: Bozena Franków-Czerwonko
    Autor Bangs David H.
    Ďalší autori Franków-Czerwonko Bozena (Prekladateľ)
    Vydavateľské údajeWarszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne , 1999. - 206 s.
    ISBN83-208-1168-6
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentupoľština
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * plán marketingový * plán strategický * produkty * služby * klienti * konkurencia * ceny * firmy * marketing strategický * štúdie prípadové
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra765079

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    765079SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.