Počet záznamov: 1
Plan marketingowy
Názov Plan marketingowy : przewodnik dla malej i sredniej firmy Autorské údaje David H. Bangs, Jr., Tlumaczenie: Bozena Franków-Czerwonko Autor Bangs David H. Ďalší autori Franków-Czerwonko Bozena (Prekladateľ) Vydavateľské údaje Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne , 1999. - 206 s. ISBN 83-208-1168-6 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu poľština Krajina vydania Poľsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * plán marketingový * plán strategický * produkty * služby * klienti * konkurencia * ceny * firmy * marketing strategický * štúdie prípadové Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 765079
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 765079 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1