Počet záznamov: 1  

Strategické řízení značky

  1. Názov Strategické řízení značky : brand management
    Autorské údajeMarie Přibová ... [et al.]
    Autor Přibová Marie
    Vydavateľské údajePraha : EKOPRESS , 2000. - 148 s.
    ISBN80-86119-27-0
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo
    Heslá značky výrobné * značky maloobchodné * riadenie strategické * marketing * audit * produkty * výrobky značkové * spotrebitelia * výskum * analýza štatistická * štúdie prípadové * konkurencia * technika obchodná
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra765779

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    765779SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.