Počet záznamov: 1  

Teoria i praktyka marketingu

  1. Názov Teoria i praktyka marketingu : materialy na konferencje naukowa ..., Wroclaw, marzec 2000
    Vydavateľské údajeWroclaw : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wroclawiu , 2000. - 226 s.
    Edícia Materialy konferencyjne , Prace naukowe nr. 841
    ISSN0324-8445
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentupoľština
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * teória a prax * estetika * riadenie podnikové * kvalita * systémy informačné * komunikácia * výskum * analýzy * spotrebitelia * produkty * ceny * hodnota * náklady * zisk * partneri obchodní * služby * vydavateľstvá * kultúra * spolupracovníci * tovar * Poľsko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra768995

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    768995SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.