Počet záznamov: 1  

Teoria i praktyka marketingu

  1. Názov Teoria i praktyka marketingu : materialy na konferencje naukowa ..., Wroclaw, 25 czerwca 1999
    Vydavateľské údajeWroclaw : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wroclawiu , 1999. - 165 s.
    Edícia Materialy konferencyjne , Prace naukowe nr. 826
    ISSN0324-8445
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentupoľština
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * teória a prax * služby * riadenie * klienti * stratégia marketingová * stratégia podniková * kvalita * partneri obchodní * plán marketingový * systémy informačné * banky * výskum * ceny * segmentácia trhu * Poľsko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra768996

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    768996SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.