Počet záznamov: 1  

Zarzadzanie i marketing 11

  1. Názov Zarzadzanie i marketing 11 : aspekty makro- i mikroekonomiczne
    Autorské údajeRedaktor naukowy: Marek Obrebalski
    Ďalší autori Obrebalski Marek (Vedecký redaktor)
    Vydavateľské údajeWroclaw : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wroclawiu , 1999. - 204 s.
    Edícia Prace naukowe , Nr. 809
    ISSN0324-8445, 1426-8604
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentupoľština
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika
    Heslá riadenie * marketing * makroekonomika * mikroekonomika * systémy daňové * euroregióny * politika regionálna * integrácia * papiere cenné * regióny * pracovníci * sektory hospodárske * financie * infraštruktúra * produkty * inovácia * turistika * rozvoj regionálny * obce * príjmy * ekológia * ruch cestovný * marketing mix * podnik malý * podnik stredný * Poľsko * Európska únia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra768999

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    768999SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.