Počet záznamov: 1
Zarzadzanie i marketing 11
Názov Zarzadzanie i marketing 11 : aspekty makro- i mikroekonomiczne Autorské údaje Redaktor naukowy: Marek Obrebalski Ďalší autori Obrebalski Marek (Vedecký redaktor) Vydavateľské údaje Wroclaw : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wroclawiu , 1999. - 204 s. Edícia Prace naukowe , Nr. 809 ISSN 0324-8445, 1426-8604 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu poľština Krajina vydania Poľsko Systematika 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika Heslá riadenie * marketing * makroekonomika * mikroekonomika * systémy daňové * euroregióny * politika regionálna * integrácia * papiere cenné * regióny * pracovníci * sektory hospodárske * financie * infraštruktúra * produkty * inovácia * turistika * rozvoj regionálny * obce * príjmy * ekológia * ruch cestovný * marketing mix * podnik malý * podnik stredný * Poľsko * Európska únia Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 768999
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 768999 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1