Počet záznamov: 1  

Zarzadzanie i marketing 14

  1. Názov Zarzadzanie i marketing 14 : aspekty makro- i mikroekonomiczne
    Autorské údajeRedaktor naukowy: Marek Obrebalski
    Ďalší autori Obrebalski Marek (Vedecký redaktor)
    Vydavateľské údajeWroclaw : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wroclawiu , 2000. - 135 s.
    Edícia Prace naukowe nr. 843
    ISSN0324-8445, 1426-8604
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentupoľština
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 330.101.54 - Makroekonomika. Mikroekonomika
    Heslá riadenie * marketing * makroekonomika * mikroekonomika * segmentácia trhu * trh medzinárodný * politika hospodárska * sektory hospodárske * školy * intervencie * samospráva * politika personálna * administratíva * papiere cenné * trh finančný * priemysel * zmeny štruktúrne * turistika * urbanizácia * obce * Poľsko * CEFTA
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra769197

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    769197SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.