Počet záznamov: 1  

Przeslanki i narzedzia podejmowania decyzji marketingowych

  1. Názov Przeslanki i narzedzia podejmowania decyzji marketingowych
    Autorské údajeRedaktor naukowy: Halina Szulce
    Ďalší autori Szulce Halina (Vedecký redaktor)
    Vydavateľské údajePoznan : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu , 2000. - 151 s.
    Edícia Zeszyty naukowe , 1
    ISBN83-88222-00-7
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentupoľština
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá rozhodovanie * marketing * konkurencia * trh * výskum * prognózovanie * systémy informačné * podnik * značky výrobné * politika cenová * rabat * reklama * služby bankové
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra769588

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    769588SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.