Počet záznamov: 1  

Marketing - przelom wieków

  1. Názov Marketing - przelom wieków : paradygmaty, zastosowania : materialy kongresowe, Jelenia Góra 24-27 wrzesnia 2000 r. Tom 1
    Autorské údajeRedakcja naukowa: Krystyna Mazurek-Lopacinska, Aniela Stys
    Vydavateľské údajeWroclaw : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wroclawiu , 2000. - 306 s.
    Edícia Kongres 2000 , Prace naukowe nr. 852
    ISSN0324-8445
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentupoľština
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * paradigma * riadenie * marketing mix * klienti * stratégia podniková * služby obyvateľstvu * obchod * globalizácia * firmy * kapitál zahraničný * internacionalizácia * stratégia marketingová * inovácia * značky výrobné * Poľsko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra769593

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    769593SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.