Počet záznamov: 1  

Environmental marketing

  1. Názov Environmental marketing : strategies, practice, theory, and research
    Autorské údajeEditors: Michael Jay Polonsky, Alma T. Mintu-Wimsatt
    Ďalší autori Polonsky Michael Jay (Zodpovedný redaktor / Imprimátor)
    Mintu-Wimsatt Alma T. (Zodpovedný redaktor / Imprimátor)
    Vydavateľské údajeNew York : Haworth Press , 1995. - 415 s.
    ISBN1-56024-927-7
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 502/504 - Ochrana prírody. Životné prostredie
    Heslá prostredie životné * marketing * politika environmentálna * ekológia * manažment * produkty * štúdie prípadové
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra771105

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    771105SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.