Počet záznamov: 1
Environmental marketing
Názov Environmental marketing : strategies, practice, theory, and research Autorské údaje Editors: Michael Jay Polonsky, Alma T. Mintu-Wimsatt Ďalší autori Polonsky Michael Jay (Zodpovedný redaktor / Imprimátor) Mintu-Wimsatt Alma T. (Zodpovedný redaktor / Imprimátor) Vydavateľské údaje New York : Haworth Press , 1995. - 415 s. ISBN 1-56024-927-7 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 502/504 - Ochrana prírody. Životné prostredie Heslá prostredie životné * marketing * politika environmentálna * ekológia * manažment * produkty * štúdie prípadové Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 771105
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 771105 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1