Počet záznamov: 1  

Market segmentation

  1. Názov Market segmentation : concepts and applications
    Autorské údajeEdited by James F. Engel, Henry F. Fiorillo, Murray A. Cayley
    Autor Engel James F.
    Spoluautori Fiorillo Henry F.
    Cayley Murray A.
    Vydavateľské údajeNew York : Holt, Rinehart and Winston , 1972. - 486 s.
    ISBN0-03-088082-3
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * segmentácia trhu * stratégia marketingová * plán marketingový * rozhodovanie manažérske * analýzy
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra771434

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    771434SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.