Počet záznamov: 1  

Marketing

  1. Názov Marketing
    Autorské údajeJames H. Myers
    Autor Myers James H.
    Vydavateľské údajeNew York : McGraw-Hill Book Company , 1986. - 597 s.
    Edícia McGraw-Hill series in marketing
    ISBN0-07-044207-X
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * rozvoj hospodársky * plánovanie strategické * marketing strategický * segmentácia trhu * koncepcie * informácie * výskum * trh * spotreba * oceňovanie * reklama * predaj * distribúcia * kontroling
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra772052

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    772052SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.