Počet záznamov: 1  

Moderní marketing

  1. Názov Moderní marketing
    Autorské údajePaul Smith, [preklad: Tomáš Hlaváč, Zdeněk Strnad]
    Autor Smith Paul
    Ďalší autori Hlaváč Tomáš (Prekladateľ)
    Strnad Zdeněk (Prekladateľ)
    Vydavateľské údajePraha : Computer Press , 2000. - 518 s.
    Edícia Praxe manažera , Business books
    ISBN80-7226-252-1
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * plán * stratégia marketingová * štúdie prípadové * nákup * zákazníci * správanie spotrebiteľa * taktika reklamy * prieskum trhu * výskum trhu * agentúry * médiá * politika * ekonómia * marketing medzinárodný * nástroje marketingové * reklama * podpora predaja * marketing priamy * práca s verejnosťou * sponzorovanie * výstavy * identita podniková * balenie * technológie informačné
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.4, z toho voľných 2, prezenčne 2
    Signatúra772273, 779260, 801486, 801487

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    772273SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    779260SEKSklad knižničného fonduvoľný
    801486SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne
    801487SEKPobočka SEK Košicevoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.