Počet záznamov: 1  

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania

  1. Názov Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania : metódy. 2. diel
    Autorské údajeAlexander Mateides, Jaroslav Ďaďo
    Autor Mateides Alexander
    Spoluautori Ďaďo Jaroslav
    Vydavateľské údajeBratislava : Ing. Miroslav Mračko , 2000. - 255 s.
    ISBN80-8057-224-0
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá zákazníci * marketing * výskum trhu * metódy * väzba spätná * rozhovor * dotazníky * analýzy
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra773889

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    773889SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.