Počet záznamov: 1  

Komunikácia v medzinárodnom marketingu firiem

  1. Názov Komunikácia v medzinárodnom marketingu firiem : vybrané aspekty
    Autorské údajeOtília Zorkóciová
    Autor Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2001. - 146 s.
    ISBN80-225-1357-1
    Druh dokumentuskriptá
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * marketing * marketing medzinárodný * komunikácia * reklama * technika predaja * predaj * predajcovia * porovnanie medzinárodné * stratégia marketingová * stratégia obchodná * firmy * psychológia predaja * psychológia reklamy
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 2, prezenčne 1
    Odkazy (1) - ČLÁNKY
    Signatúra774559-774561

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    774559SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    774560SEKSklad knižničného fonduvoľný
    774561SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.