Počet záznamov: 1  

Internetový marketing

  1. Názov Internetový marketing : praktické rady, tipy, návody a postupy pro využití internetu v marketingu
    Autorské údajeJiří Hlavenka
    Autor Hlavenka Jiří
    Vydavateľské údajePraha : Computer Press , 2001. - 157 s.
    Edícia Praxe manažera , Business books
    ISBN80-7226-498-2
    Druh dokumentupríručky
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Heslá marketing sieťový * siete počítačové * využitie počítačov * reklama * programy počítačové * pošta elektronická * práca s verejnosťou * komunikácia * internet * Intranet
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 0
    Signatúra775090

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    775090SEKSklad knižničného fonduvypožičaný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.