Počet záznamov: 1
Internetový marketing
Názov Internetový marketing : praktické rady, tipy, návody a postupy pro využití internetu v marketingu Autorské údaje Jiří Hlavenka Autor Hlavenka Jiří Vydavateľské údaje Praha : Computer Press , 2001. - 157 s. Edícia Praxe manažera , Business books ISBN 80-7226-498-2 Druh dokumentu príručky Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete Heslá marketing sieťový * siete počítačové * využitie počítačov * reklama * programy počítačové * pošta elektronická * práca s verejnosťou * komunikácia * internet * Intranet Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 0 Signatúra 775090
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 775090 SEK Sklad knižničného fondu vypožičaný
Počet záznamov: 1