Počet záznamov: 1
Servicequalität am Telefon
Názov Servicequalität am Telefon : corporate identity im Kundendialog Autorské údaje Armin Töpfer, Günter Greff Autor Töpfer Armin Spoluautori Greff Günter Vydavateľské údaje Neuwied : Luchterhand , 1995. - 217 s. ISBN 3-472-02145-4 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Nemecko Systematika 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania Heslá firmy * podnik * komunikácia * telefón * služby * kvalita * kultúra * zákazníci * konkurencia * telekomunikácie * reklamácie Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 775217
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 775217 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1