Počet záznamov: 1  

Servicequalität am Telefon

  1. Názov Servicequalität am Telefon : corporate identity im Kundendialog
    Autorské údajeArmin Töpfer, Günter Greff
    Autor Töpfer Armin
    Spoluautori Greff Günter
    Vydavateľské údajeNeuwied : Luchterhand , 1995. - 217 s.
    ISBN3-472-02145-4
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    Heslá firmy * podnik * komunikácia * telefón * služby * kvalita * kultúra * zákazníci * konkurencia * telekomunikácie * reklamácie
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra775217

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    775217SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.