Počet záznamov: 1  

Strategický marketingový manažment

  1. Názov Strategický marketingový manažment
    Autorské údajeDagmar Lesáková a kolektív
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Rajt Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave
    Vydavateľské údajeBratislava : Sprint vfra , 2001. - 339 s.
    Edícia Nová ekonómia
    ISBN80-88848-90-3
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá marketing strategický * manažment strategický * marketing * audit * stratégia marketingová * analýzy * plánovanie strategické * konkurencia * štruktúra podniku organizačná * portfólio * výrobky nové * stratégia inovačná * kontrola * počítače * využitie počítačov * SWOT analýza
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 2, prezenčne 1
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - ČLÁNKY
    Signatúra776047-776049

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    776047SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    776048SEKSklad knižničného fonduvoľný
    776049SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.