Počet záznamov: 1
Strategický marketingový manažment
Názov Strategický marketingový manažment Autorské údaje Dagmar Lesáková a kolektív Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Rajt Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave Vydavateľské údaje Bratislava : Sprint vfra , 2001. - 339 s. Edícia Nová ekonómia ISBN 80-88848-90-3 Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá marketing strategický * manažment strategický * marketing * audit * stratégia marketingová * analýzy * plánovanie strategické * konkurencia * štruktúra podniku organizačná * portfólio * výrobky nové * stratégia inovačná * kontrola * počítače * využitie počítačov * SWOT analýza Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 2, prezenčne 1 Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - ČLÁNKY Signatúra 776047-776049
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 776047 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne 776048 SEK Sklad knižničného fondu voľný 776049 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1