Počet záznamov: 1  

Veľtrhy a ich marketingové funkcie

  1. Názov Veľtrhy a ich marketingové funkcie : úspešná prezentácia firmy na veľtrhu
    Autorské údajeMarek Baluška
    Autor Baluška Marek
    Vydavateľské údajeNitra : Stredisko prípravy katalógov a tlače , 2001. - 163 s.
    ISBN80-967796-3-X
    Druh dokumentupríručky praktické
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.17 - Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti
    Heslá veľtrhy * marketing * firmy * adresáre * marketing mix * výstavy * rozpočty * organizácia * reklama * propagácia * infraštruktúra * spolupráca podnikov * spolupráca cezhraničná * údaje štatistické * informácie * porovnanie medzinárodné * Európa * Ázia * Afrika * Austrália * SVE * Slovensko * Česko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra776503

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    776503SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.