Počet záznamov: 1  

International marketing strategy

  1. Názov International marketing strategy : analysis, development and implementation
    Autorské údajeIsobel Doole, Robin Lowe
    Autor Doole Isobel
    Spoluautori Lowe Robin
    Vydavateľské údajeLondon : International Thomson Business Press , 1999. - 572 s.
    Vydanie2. ed.
    ISBN1-86152-472-2
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * analýzy * marketing medzinárodný * obchod medzinárodný * podmienky sociálne * výskum * plánovanie * globalizácia * trh * komunikácia marketingová * manažment * produkty * distribúcia * oceňovanie * štúdie prípadové
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra777944

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    777944SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.