Počet záznamov: 1
International marketing strategy
Názov International marketing strategy : analysis, development and implementation Autorské údaje Isobel Doole, Robin Lowe Autor Doole Isobel Spoluautori Lowe Robin Vydavateľské údaje London : International Thomson Business Press , 1999. - 572 s. Vydanie 2. ed. ISBN 1-86152-472-2 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia marketingová * analýzy * marketing medzinárodný * obchod medzinárodný * podmienky sociálne * výskum * plánovanie * globalizácia * trh * komunikácia marketingová * manažment * produkty * distribúcia * oceňovanie * štúdie prípadové Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 777944
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 777944 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1