Počet záznamov: 1  

Štúdie segmentácie trhu

  1. Názov Štúdie segmentácie trhu
    Autorské údajeKornélia Richterová
    Autor Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo Ekonóm , 2002. - 116 s.
    ISBN80-225-1356-3
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá segmentácia trhu * marketing * spotrebitelia * sprostredkovatelia * distribúcia * zabezpečenie informačné * trh spotrebiteľský * nákup * sprostredkovatelia * distribúcia * kanály distribučné * ponuka
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.4, z toho voľných 2, prezenčne 1
    Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra778360-778362, 883952

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    778360SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    778361SEKSklad knižničného fonduvypožičaný
    778362SEKSklad knižničného fonduvoľný
    883952SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.