Počet záznamov: 1  

Marketingové nástroje medzinárodne činného podniku

  1. Názov Marketingové nástroje medzinárodne činného podniku
    Autorské údajeJana Sršňová
    Autor Sršňová Jana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Fakulta podnikového manažmentu
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo Ekonóm , 2002. - 128 s.
    ISBN80-225-1491-8
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá nástroje marketingové * podnikanie medzinárodné * politika výrobková * programy výrobné * značky výrobkov * dizajn * kontrakty * podmienky platobné * politika cenová * politika úverová * komunikácia marketingová * reklama * podpora podnikania * sponzorovanie * práca s verejnosťou
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.10, z toho voľných 9, prezenčne 1
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - KNIHY
    Signatúra778390-778393, 778404-778409

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    778390SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    778391SEKSklad knižničného fonduvoľný
    778392SEKSklad knižničného fonduvoľný
    778393SEKSklad knižničného fonduvoľný
    778404SEKUčebnicový fondvoľný
    778405SEKUčebnicový fondvoľný
    778406SEKUčebnicový fondvoľný
    778407SEKUčebnicový fondvoľný
    778408SEKUčebnicový fondvoľný
    778409SEKUčebnicový fondvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.