Počet záznamov: 1  

Reklama a etika

  1. Názov Reklama a etika
    Autorské údajeEva Hanuláková, recenzenti: Helena Labská, Pavel Horňák
    Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Labská Helena (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Horňák Pavel (Recenzent)
    Vydavateľské údajeBratislava : EUROUNION , 2002. - 119 s. [6 AH]
    ISBN80-88984-37-8
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * propagácia * etika * rozhodovanie * agresia * regulácia * deti * trh * televízia * USA * Európska únia * Slovensko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 2, prezenčne 1
    Signatúra778491-778493

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    778491SEKSklad knižničného fonduvoľný
    778492SEKSklad knižničného fonduvoľný
    778493SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.