Počet záznamov: 1
Reklama a etika
Názov Reklama a etika Autorské údaje Eva Hanuláková, recenzenti: Helena Labská, Pavel Horňák Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Labská Helena (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Horňák Pavel (Recenzent) Vydavateľské údaje Bratislava : EUROUNION , 2002. - 119 s. [6 AH] ISBN 80-88984-37-8 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * propagácia * etika * rozhodovanie * agresia * regulácia * deti * trh * televízia * USA * Európska únia * Slovensko Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 2, prezenčne 1 Signatúra 778491-778493
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 778491 SEK Sklad knižničného fondu voľný 778492 SEK Sklad knižničného fondu voľný 778493 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1