Počet záznamov: 1  

Marketing konkurenceschopnosti (I)

  1. Názov Marketing konkurenceschopnosti (I)
    Autorské údajeLudvík Čichovský
    Autor Čichovský Ludvík
    Vydavateľské údajePraha : RADIX , 2002. - 270 s.
    ISBN80-86031-35-7
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * konkurencieschopnosť * zvieratá * trh * vývoj spoločenský * civilizácia * otrokárstvo * feudalizmus * socializmus * kapitalizmus * konkurencia * hodnota * hospodárstvo trhové * odvetvia činnosti ekonomickej * typológia * výhody konkurenčné * oceňovanie * firmy * Česko * Európska únia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra778830

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    778830SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.