Počet záznamov: 1  

Marketing vo vydavateľstve - fantázia alebo skutočnosť?

  1. Názov Marketing vo vydavateľstve - fantázia alebo skutočnosť?
    Autorské údajeJacek Wlodarczyk, prekl. Andrzej Ciesielski
    Autor Wlodarczyk Jacek
    Ďalší autori Ciesielski Andrzej (Prekladateľ)
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo SOFA , 2002. - 149 s.
    ISBN80-89033-14-8
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 655 - Polygrafický priemysel
    Heslá marketing * vydavateľstvá * marketing mix * prieskum trhu * knihy * segmentácia trhu * životnosť výrobkov * analýzy * obaly * ceny * distribúcia * rabat * kontrola predaja * propagácia * reklama * veľtrhy * informácie * komunikácia * náklady * zisk * plán marketingový * ciele podnikové * stratégia marketingová
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 1
    Signatúra779145, 824361

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    779145SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    824361SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.