Počet záznamov: 1  

Marketingové analýzy a prognózy

  1. Názov Marketingové analýzy a prognózy
    Autorské údajeDagmar Lesáková a kolektív
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Netri Branislav
    Vydavateľské údajeBratislava : SOFA , 2002. - 192 s.
    ISBN80-89033-23-7
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * analýzy * prognózy * modely regresné * rozhodovanie * modelovanie * modely trhu * brainstorming * odhad štatistický * hypotézy * testovanie hypotéz * koncepcie
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.6, z toho voľných 3, prezenčne 3
    Odkazy (1) - ČLÁNKY
    Signatúra782203-782208

    Call numberLocationSublocationInfo
    782203SEKSklad knižničného fonduIn-Library Use Only
    782204SEKSklad knižničného fonduavailaible
    782205SEKPobočka SEK KošiceIn-Library Use Only
    782206SEKSklad knižničného fonduavailaible
    782207SEKSklad knižničného fonduavailaible
    782208SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only
    Annotation
    Stratégia, zásady a priority štátnej environmentálnej politiky. Pôsobnosť obcí v oblasti životného prostredia. Problémy v súčinnosti samosprávy a štátnej správy. Koncepcia ZMOSu.
    Database
    ARTICLES
    References

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.