Počet záznamov: 1
Oceňování značky a jeho význam
Názov Oceňování značky a jeho význam Autorské údaje David Haigh, [preklad: František Drozen] Autor Haigh David Ďalší autori Drozen František (Prekladateľ) Vydavateľské údaje Praha : Management Press , 2002. - 103 s. ISBN 80-7261-073-2 Druh dokumentu príručky praktické Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * reklama * značky kvality * značky výrobkov * propagácia * obchod * oceňovanie * plánovanie * agentúry Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 1, prezenčne 1 Signatúra 782276, 794010
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 782276 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 794010 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1