Počet záznamov: 1  

Marketingový prístup k fundraisingu neziskových organizácií

  1. Názov Marketingový prístup k fundraisingu neziskových organizácií : skúsenosti USA
    Autorské údajeEva Macková
    Autor Macková Eva EUBVUN - Výskumný ústav národohospodársky - zrušený
    Vydavateľské údajeBratislava : Výskumný ústav národohospodársky EU , 2002. - 50 s.
    Edícia Diskusné materiály
    ISSN1335-1346
    Druh dokumentusprávy výskumné
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 334.72 - Podnikové formy podľa vlastníckych vzťahov, zdrojov financovania a oblastí činnosti
    Heslá organizácie neziskové * marketing * zdroje finančné * trh * nadácie * korporácie * vláda * dary
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 1
    Signatúra783296, 783297

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    783296SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    783297SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.