Počet záznamov: 1
Direct marketing
Názov Direct marketing : [strategie - plánování - provedení : základní světové dílo o direct marketingu] Autorské údaje Edward Nash, překlad: Vilém Jungmann Autor Nash Edward Ďalší autori Jungmann Vilém (Prekladateľ) Vydavateľské údaje Praha : Computer Press , 2003. - 604 s. Edícia Ekonomie , Praxe manažera , Business books ISBN 80-7226-838-4 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing priamy * plánovanie strategické * plán marketingový * testy * pravdepodobnosť * ponuka * ceny * úver * zákazníci * taktika reklamy * reklama * propagácia * výroba * tlač * rozhlas * televízia * kreativita * telemarketing * svet * trh Báza dát KNIHY Počet ex. 7, z toho voľných 5, prezenčne 2 Signatúra 785791, 789107, 814420-814424
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 785791 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 789107 SEK Sklad knižničného fondu voľný 814420 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne 814421 SEK Pobočka SEK Košice voľný 814422 SEK Pobočka SEK Košice voľný 814423 SEK Pobočka SEK Košice voľný 814424 SEK Pobočka SEK Košice voľný
Počet záznamov: 1