Počet záznamov: 1  

Péče o zákazníky

  1. Názov Péče o zákazníky : co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti
    Autorské údajeAleš Spáčil
    Autor Spáčil Aleš
    Vydavateľské údajePraha : Grada Publishing , 2003. - 116 s.
    Edícia Poradce pro praxi
    ISBN80-247-0514-1
    Druh dokumentupríručky praktické
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá zákazníci * starostlivosť o zákazníkov * služby * zamestnanci * správanie * kultúra podniková * pracovníci vedúci * stresy * sťažnosti * komunikácia interpersonálna
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra785803, 789133

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    785803SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    789133SEKSklad knižničného fonduvypožičaný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.