Počet záznamov: 1
Brand building
Názov Brand building : budování obchodní značky Autorské údaje David A. Aaker, prekl. Vilém Jungmann Autor Aaker David A. Ďalší autori Jungmann Vilém (Prekladateľ) Vydavateľské údaje Brno : Computer Press , 2003. - 312 s. Edícia Praxe manažera , Business books ISBN 80-7226-885-6 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo Heslá značky výrobkov * značky výrobné * obchod * kvalita * značky kvality * organizácia * modely * komunikácia * analýzy * identita * výrobky * trh * zákazníci * agentúry * politika obchodná Báza dát KNIHY Počet ex. 6, z toho voľných 2, prezenčne 4 Signatúra 787004, 793790, 795780, 796236, 801490, 857695
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 787004 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 796236 SEK Pobočka SEK Košice voľný 801490 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne 857695 SEK Sklad knižničného fondu voľný 793790 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne 795780 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1