Počet záznamov: 1
Ofenzívna marketingová stratégia
Názov Ofenzívna marketingová stratégia Autorské údaje J. Kavec Autor Kavec Ján Zdrojový dokument Trend. Roč. 3, č. 47 (1993), s. 17 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá marketing * manažment * riadenie podnikové * stratégia podniková * firmy * zákazníci * hodnota úžitková Anotácia Z dlhodobej perspektívy marketing predstavuje neustále hľadanie správnej bilancie medzi potrebami firmy dosiahnuť požadovaný profit a úžitkovou hodnotou, ktorú vyžaduje zákazník. Marketing orientovaný 1. trhovo a 2. na firemné aktíva. Tri logické kroky vytyčovania ofenzívnej marketingovej stratégie: vízia-cieľ, stratégia, plány. Strategická analýza (externého prostredia, firmy, konkurencie, SWOT atď.) a jej obsah. Realizácia stratégie. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1