Počet záznamov: 1  

Ofenzívna marketingová stratégia

  1. Názov Ofenzívna marketingová stratégia
    Autorské údajeJ. Kavec
    Autor Kavec Ján
    Zdrojový dokumentTrend. Roč. 3, č. 47 (1993), s. 17
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá marketing * manažment * riadenie podnikové * stratégia podniková * firmy * zákazníci * hodnota úžitková
    AnotáciaZ dlhodobej perspektívy marketing predstavuje neustále hľadanie správnej bilancie medzi potrebami firmy dosiahnuť požadovaný profit a úžitkovou hodnotou, ktorú vyžaduje zákazník. Marketing orientovaný 1. trhovo a 2. na firemné aktíva. Tri logické kroky vytyčovania ofenzívnej marketingovej stratégie: vízia-cieľ, stratégia, plány. Strategická analýza (externého prostredia, firmy, konkurencie, SWOT atď.) a jej obsah. Realizácia stratégie.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.