Počet záznamov: 1  

Čo viac stojí - dať reklamu, či nedať

  1. Názov Čo viac stojí - dať reklamu, či nedať
    Autorské údajeM. Potančok
    Autor Potančok Milan
    Zdrojový dokumentProfit. Roč. 4, č. 31 (1993), s. 1
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * propagácia * Asociácia reklamných agentúr * Česko * Slovensko * EAAA
    AnotáciaReklama a reklamné agentúry v trhovej ekonomike. Európska asociácia reklamných agentúr (EAAA) a začlenenie Asociácie reklamných agentúr ČR a SR. Postavenie slovenských reklamných agentúr a využívanie ich služieb. Kvalitné reklamné agentúry združené do Slovenského klubu reklamných agentúr. Výber reklamnej agentúry, formovanie požiadaviek zákazníkom, príprava propagačnej akcie, propagačné prostriedky a propagačný plán.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.