Počet záznamov: 1
Slovenská populácia neodmieta reklamu
Názov Slovenská populácia neodmieta reklamu : Výsledky prieskumu agentúry MARK/BBDO o účinnosti reklamy Autorské údaje M. Timoracký Autor Timoracký M. Zdrojový dokument Trend. Roč. 3, č. 49 (1993), s. 19 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * postoje * Slovensko * 1993 * MARK/BBDO Bratislava * Focus, s.r.o. Bratislava Anotácia Výsledky prieskumu (realizovaného metódou kvótneho výberu) postojov slovenskej populácie k reklame a jej vplyvu na rozhodovanie o výbere tovaru či služby. 10 najúspešnejších značiek na slovenskom trhu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1