Počet záznamov: 1  

Slovenská populácia neodmieta reklamu

  1. Názov Slovenská populácia neodmieta reklamu : Výsledky prieskumu agentúry MARK/BBDO o účinnosti reklamy
    Autorské údajeM. Timoracký
    Autor Timoracký M.
    Zdrojový dokumentTrend. Roč. 3, č. 49 (1993), s. 19
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * postoje * Slovensko * 1993 * MARK/BBDO Bratislava * Focus, s.r.o. Bratislava
    AnotáciaVýsledky prieskumu (realizovaného metódou kvótneho výberu) postojov slovenskej populácie k reklame a jej vplyvu na rozhodovanie o výbere tovaru či služby. 10 najúspešnejších značiek na slovenskom trhu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.