Počet záznamov: 1  

Sklad - významný prvok marketingovej štruktúry

  1. Názov Sklad - významný prvok marketingovej štruktúry
    Autorské údajeJozef Čimo
    Autor Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentPraktická škola marketingu. Roč. 3, č. 8 (1993), s. 9-10
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 16 - Logika. Teória poznania. Logická metodológia
    Heslá logistika * diagramy * sklady * mechanizácia * automatizácia * Nemecko * Francúzsko * Rakúsko
    AnotáciaObehové procesy priemyselne vyspelých štátov, bezstratová doprava tovarov a obeh tovaru podľa zásad logistiky. Sklad ako uzol v logistickej sieti. Okruh činností skladu pre zabezpečenie odberateľskej stálosti. Skúsenosti fungovania skladov v SRN, Francúzsku a Rakúsku. Rozvíjanie vnútroskladovej technológie. Hodnotenie stavu mechanizácie a automatizácie technologických procesov a operácií v skladoch. Zostavovanie histogramov pre porovnávanie kvantifikatívnych ukazovateľov technologických operácií a procesu skladu. Analýza histogramu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.