Počet záznamov: 1  

Ingersoll-Rand: Analýza skladby zákazníků

  1. Názov Ingersoll-Rand: Analýza skladby zákazníků : Poradenské listy pro výrobkové manažery
    Zdrojový dokumentPraktická škola marketingu. Roč. 3, č. 8 (1993), s. 7-8
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá telemarketing * kanály odbytové * predaj * firmy * imidž * INGERSOLL-RAND
    AnotáciaAnalýza skladby zákazníkov americkej firmy Ingersoll-Rand vyrábajúcej kompresory. Uplatňovanie telefonického marketingu vo firme. Používanie troch odbytových kanálov. Prieskum lokalizácie zákazníkov používaním telefonického predaja. Iné rôzne spôsoby využitia telemarketingu pri udržovaní a zdokonaľovaní image firmy.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.