Počet záznamov: 1  

Podmienka zrýchlenia reakcie na požiadavky trhu. Vhodné prepojenie informácií

  1. Názov Podmienka zrýchlenia reakcie na požiadavky trhu. Vhodné prepojenie informácií
    Autorské údajeJozef Čimo, Miroslav Mariaš
    Autor Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentPraktická škola marketingu. Roč. 3, č. 8 (1993), s. 19-22
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá konkurencieschopnosť * marketing * tok informácií * výroba * systémy informačné * firmy * USA
    AnotáciaRýchlosť reakcie na požiadavky trhu ako jedna z priorít veľkých amerických firiem. Požiadavky na zdokonalenie výroby vychádzajúce z trendu zvyšovania konkurencieschopnosti výrobcov. Informácie ako významný faktor zabezpečovania úspešnosti firmy. Model ukazovateľov marketingového systému, vytvorený na základe diferenciácie interných a externých informácií podnikateľského subjektu podľa A. Krettera. Prehľad informačných vstupov, možnosti prepojenia informačného toku počítačom riadenej výroby a marketingu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.