Počet záznamov: 1  

Tvorba investičního marketingu

  1. Názov Tvorba investičního marketingu
    Autorské údajeJ. Kubík
    Autor Kubík J.
    Zdrojový dokumentModerní řízení. Č. 8 (1993), s. 16-18
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * investície * spotreba výrobná * služby * základňa výrobná * inovácia * investície výrobné
    AnotáciaNávrh metodických krokov pri tvorbe investičného marketingu (IM), ktorý sa orientuje nie na spotrebný tovar, ale na výrobky určené na výrobnú spotrebu a služby, ktoré výrobky budú plniť. Podstata IM - uspokojiť zákazníka investičnými statkami tak, aby mohol budovať svoju výrobnú základňu podľa potrieb. Postup tvorby metodiky IM. Prvky ovplyvňujúce inováciu výrobnej základne. Model matice IM.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.